Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
0
chvalim up za ten system city safe :yes: , otazne je do akej rychlosti tento system funguje.... ( clanok som necital ak to tam je tak sa ospraveldnujem ) pretoze pri takejto rychlosti ako na videu ten up skutocne len lesti.... a neublizi :yes: nieco ako hadrak >😁 zo starej klasiky vrchni prchni :yes: ten tiez neublizi :yes:
Tomas_2002
0
Garantovaných je 30 km/h. Ono to trochu funguje i mírně nad, ale oficiálních je 30.
PeterLuk
0
Podobný systém má aj Fiat (Panda, 30km/h), Volvo (model neviem, 35km/h) a tuším aj Mercedesy.
quasimoto
Otazka na redakciu... skusali ste spotrebu prepocitavat aj podla dotankovania, ci uvadzate len podla PP? Ja som totiz na Up!e 75PS najazdil cez 500 km (pocas ktorych som 2x tankoval), a realna spotreba vysla vzdy o 1,4-1,5 l vyssia ako udavana... co je uz sakra rozdiel ci ma auto spotrebu 3,7 alebo 5,1, pripadne 5,3 vs 6,8.... to je 30-40% viac ako udava PP.
jo jo, v testu auta, kterým právě jezdím, tady na ACZ taky odečítali skvělé spotřeby.... Realita oproti palubáku je minimálně o 0,6l na 100 výše :no:
Kamos mel zkusenost az 2l oproti palubaku a pak se bavte jak ty radoby moderni motorty zerou o 0,2l mene 😉
Všechny spotřeby jsou odečteny z PP, jsou tedy spíše orientační. Ohledně dotankovávání je to problematické, pro opravdu exaktní měření by bylo potřeba s autem si trochu pohrát podobně jako kolega ze SM ve článku [odkaz] . Na to však nemáme ani čas ani kapacity.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nemyslím, že je to až tak náročné to zrátať ale predsa 😉
ja na takéto veci používam ganemo.sk, kde mi pekne zráta priemernú spotrebu podľa tankovaní...a čo je možno ešte zaujimavejšie, ráta to aj cenu za kilometer, čo je z dlhodobého pohľadu presnejšie :-!
ja na takéto veci používam ganemo.sk, kde mi pekne zráta priemernú spotrebu podľa tankovaní...a čo je možno ešte zaujimavejšie, ráta to aj cenu za kilometer, čo je z dlhodobého pohľadu presnejšie :-!
Exaktní měření spotřeby je tak trochu věda. Musel bys brát v potaz složení konkrétního paliva a spotřebu měřit v kilogramech, ne v litrech. Tedy určit skutečnou energii dodanou a práci vykonanou motorem. A to ještě nebereš v potaz zátěž a její reprodukovatelnost (všechny vnější vlivy jako vítr, teplota, tlak, olej, pneumatiky, tlak v nich, atd. atd.). Odchylka PP není jen o odchylce měření, ale i o kalibraci. Když se bavíme o reálné spotřebě, co takhle přesnost rychloměru/ odometru? Nemluvě o stylu řízení. Když se nad tím zamyslíš, nemá smysl to sledovat. Pokud si to sám nezměříš v pro tebe typických podmínkách, bude to vždy jen hrubě orientační.
Vsetky vplyvy na chybu merania spotreby co si vymenoval su pritomne aj pri merani spotreby palubnym pocitacom. Snad az na hustotu paliva.
Urcite by som ocenil aspon meranie a napisanie oboch spotrieb, podla PP aj podla realneho tankovania.
Urcite by som ocenil aspon meranie a napisanie oboch spotrieb, podla PP aj podla realneho tankovania.
Na odchylku mezi reálnou spotřebou provozní kapaliny a udávanou má vliv přesnost průtokoměru (nebo podobného zařízení) a odometru. Ten zbytek přichází do hry až ve chvíli, kdy se snažíš dvě měření porovnat. Pak ti záleží na tom, co ti těmi hadicemi protékalo, jakou to mělo hustotu a výhřevnost. Jestli ta měření probíhala za stejných podmínek.
Zatímco určit odchylku PP je relativně snadné, určit přesnost měření a zajistit jakousi relevantnost je relativně těžké. Takové podhuštěné pneumatiky ti nezhorší přesnost PP, ale ovlivní použitelnost výsledku měření. Měření spotřeby dotankováním a ujeté vzdálenosti satelitní navigací řeší nepřesnost PP, ale neřeší nepřesnost měření. Navíc, správně by to nemělo být dotankováním, ale vyprázdněním nádrže a změřením objemu/ hmotnosti zbylého paliva.
Pointa je, že měření ovlivňuje mnoho faktorů. Měření dotankováním tu už bylo zmíněno několikrát a podle dřívějších vyjádření se to prostě nestane. A ostatní problémy by to nevyřešilo.
Zatímco určit odchylku PP je relativně snadné, určit přesnost měření a zajistit jakousi relevantnost je relativně těžké. Takové podhuštěné pneumatiky ti nezhorší přesnost PP, ale ovlivní použitelnost výsledku měření. Měření spotřeby dotankováním a ujeté vzdálenosti satelitní navigací řeší nepřesnost PP, ale neřeší nepřesnost měření. Navíc, správně by to nemělo být dotankováním, ale vyprázdněním nádrže a změřením objemu/ hmotnosti zbylého paliva.
Pointa je, že měření ovlivňuje mnoho faktorů. Měření dotankováním tu už bylo zmíněno několikrát a podle dřívějších vyjádření se to prostě nestane. A ostatní problémy by to nevyřešilo.
K tomu rychloměru/odometru. Při rychlosti (tacho) 100 km/h, mi gps osciluje kolem 93, tak jsem si říkal, jak to bude s odo...esi po nějaké jednotce času, řekněme 1 hodina, jízdy ukáže 100 nebo 93 km (nebo něco úplně jiného) a ono to odpovídá opravdu reálné vzdálenosti. Samozřejmě, že jsem nejel hodinu nějakou rychlostí, pouze několik málo km po rovince a údaj z gps (ujetá vzdálenost) zcela odpovídal odo. To jsou všechny rychloměry úmyslně zatíženy chybou?
Starej 20letej verk mi ukazoval presne , Civic mi ukazuje plus 3km/h. Zajimave je ze mi to ukazuje pri 50 a pri 100, takze dle GPS 47 a 97. Myslel jsem ze chyba bude narustat linearne a ono ne 😉
Já jsem se o to, po pravdě, nikdy nezajímal. Logicky spolu měření rychlosti a vzdálenosti souvisí. Důvodů pro různé odchylky může být několik. Nicméně jsem už narazil na rozdíl mezi ujetou vzdáleností podle PP a podle GPS. A odchylka to byla velmi blízká odchylce rychloměru.
Ideální by byl okruh, nicméně pěkný test lze udělat na prázdné dálnici (třeba v noci) - na tempomatu si nastavíš rozumnou rychlost a po danou dobu prostě pojedeš. Po rozjezdu na cílovou rychlost vynuluješ PP a pro měření času použiješ rozumně přesné stopky. Takže budeš mít k dispozici přesný čas jízdy, rychlost udávanou rychloměrem, průměrnou rychost podle PP, ujetou vzdálenost podle PP, rychlost podle GPS a ujetou vzdálenost podle GPS. Pokud má odometr a rychloměr různou odchylku, tak bude zajímavý pohled na průměrnou rychlost. Tohle by mělo osvětlit přesnost jednotlivých údajů, například i měření délky trasy podle GPS - kromě tradiční GPS by nebylo špatné vzít s sebou i performance box, ty dokáží měřit s přesností na 0,1 km/h (nebo i lepší) a jsou kalibrované.
Ideální by byl okruh, nicméně pěkný test lze udělat na prázdné dálnici (třeba v noci) - na tempomatu si nastavíš rozumnou rychlost a po danou dobu prostě pojedeš. Po rozjezdu na cílovou rychlost vynuluješ PP a pro měření času použiješ rozumně přesné stopky. Takže budeš mít k dispozici přesný čas jízdy, rychlost udávanou rychloměrem, průměrnou rychost podle PP, ujetou vzdálenost podle PP, rychlost podle GPS a ujetou vzdálenost podle GPS. Pokud má odometr a rychloměr různou odchylku, tak bude zajímavý pohled na průměrnou rychlost. Tohle by mělo osvětlit přesnost jednotlivých údajů, například i měření délky trasy podle GPS - kromě tradiční GPS by nebylo špatné vzít s sebou i performance box, ty dokáží měřit s přesností na 0,1 km/h (nebo i lepší) a jsou kalibrované.
Tachometr ve voze má povolenou určitou toleranci/odchylku, která je do mínusu (kdy by ukazoval méně, než je realita) logicky velmi přísná a do plusu naopak mnohem tolerantnější, proto všechny tachometry raději přeměřují směrem nahoru.
OMG
Meranie v aute prebieha nie na základe rýchlosti, ale otáčok.
Tachometer ukazuje preto menej, aby v prípade použitých kolies s väčším priemerom neukazoval viac!
Pr. auto s 14" kolesami bude pri reálnej rýchlosti 100kmph ukazovať 110 kmph.
To isté auto s 16" kolesami bude pri rovnakej reálnej rýchlosti ukazovať 100 kmph.
Meranie v aute prebieha nie na základe rýchlosti, ale otáčok.
Tachometer ukazuje preto menej, aby v prípade použitých kolies s väčším priemerom neukazoval viac!
Pr. auto s 14" kolesami bude pri reálnej rýchlosti 100kmph ukazovať 110 kmph.
To isté auto s 16" kolesami bude pri rovnakej reálnej rýchlosti ukazovať 100 kmph.
Pekelná Micinka
Měli jste to vyzkoušet proti tý Vltavě. >😒] Je to docela pěkný, ale prostě moc drahý, myslím v testované verzi. Co všechno je za těch 40k Kč příplatků?
Proti Vltavě by to bylo poněkud nerozumné, alespoň z pohledu lidí uvnitř >😁
jinakv ýbava testovaného vozu😒br />
Sound plus: 6 reproduktorů, nouzové brzdění City, přístrojová deska "red", 4 dveře, boční skla vzadu výklopná, Drive pack: tempomat, park pilot "classic", 4 kola z lehké slitiny 6 J x 16, pneumatiky 185/50 R 16, přenosný navigační a informační systém "Maps and more": barevný dotykový display (úhlopříčka 12,7 cm), zobrazení mapy 2D / 3D, navigační mapy Evropy na vnitřní paměti, ovládání hlasem, dynamické navádění separátním RDS-TMC-tunerem, šachta na micro-SD kartu do 32 GB, zobrazení informací o voze (multifunkční ukazatel a další),přehrává soubory MP3, WMA, hands free pro mobilní telefony s Bluetooth (Hands-free profil 1.5, GMS 900/1800 MHz),bluetooth audio (kompatibilní s A2DP 1.0 a AVRCP 1.4), lak červený "red"
jinakv ýbava testovaného vozu😒br />
Sound plus: 6 reproduktorů, nouzové brzdění City, přístrojová deska "red", 4 dveře, boční skla vzadu výklopná, Drive pack: tempomat, park pilot "classic", 4 kola z lehké slitiny 6 J x 16, pneumatiky 185/50 R 16, přenosný navigační a informační systém "Maps and more": barevný dotykový display (úhlopříčka 12,7 cm), zobrazení mapy 2D / 3D, navigační mapy Evropy na vnitřní paměti, ovládání hlasem, dynamické navádění separátním RDS-TMC-tunerem, šachta na micro-SD kartu do 32 GB, zobrazení informací o voze (multifunkční ukazatel a další),přehrává soubory MP3, WMA, hands free pro mobilní telefony s Bluetooth (Hands-free profil 1.5, GMS 900/1800 MHz),bluetooth audio (kompatibilní s A2DP 1.0 a AVRCP 1.4), lak červený "red"
Aleši, to jsi hodný, že jsi sem vše vypsal... Mě to zajímalo jako příplatkové položky, snad tohle všechno není v ceníku jednotlivě?!? 😲
Nerez
Nový Up! jsem měl možnost vidět nedávno, kdy jel předemnou. V bílé barvě. Bohužel musím uznat, že i když Citigo není žádný krasavec, tak proti Up! má pořád co nabídnout.
Přední část Up! s podivně "přilepenou" částí s mlhovkama a RZ doplňuje stejně nevzhledný zadek s černou částí pod zadním oknem.
Uvidíme ještě jak bude vypadat Mii naživo, ale zatím u mě vede Citigo před Up!, alespoň co se designu týče.
Přední část Up! s podivně "přilepenou" částí s mlhovkama a RZ doplňuje stejně nevzhledný zadek s černou částí pod zadním oknem.
Uvidíme ještě jak bude vypadat Mii naživo, ale zatím u mě vede Citigo před Up!, alespoň co se designu týče.
Já Up! viděl jen z dálky, ani CitiGo nejezdí v hojných počtech, viděl jsem jich jen několik, z toho tak 3 reklamní/firemní. Porovnávat s Up!em tedy zatím nechci, ale u takhle malého auta bych za značku ochoten platit nebyl. Ano, Up! má hodnotněji působící detaily, ale výrobní kvalita obou bude srovnatelná a výbava u takhle malého auta, no... Chápu, že Up! si své zákazníky najde, zejména někdo single kdo žije v centru velkého města a pohybuje se skoro výhradně jen tam, přesto chce konzervativně vypadající a plně vybavené auto, spíš tedy přibližovadlo. To se ale netýká ani Prahy, na takové auto je stále malá, a je tu dost terénu. Možná Paříž, Londýn...
Já je viděl bezprostřeně vedle sebe a přes velkou podobnost celku působil UP! až překvapivě výrazně hodnotněji/atraktivněji. Tohle auto ovšem mělo mít možnost plně automatické převodovky, ať už klasického tiptr. s hdm, nebo 7st. DSG, jako v aktuálním Polu. Posilovat levou nohu a hlavně kvedlat pravačkou, je dnes u nového městského! vozu (navíc za podobné prachy) archaický vopruz. 😉
Souhlas, když ti žena přijede večer z práce domů a má výrazně "namakanější" levé stehno a pravý biceps, není to zrovna bůhvíjaký pohled... >😁 >😒]
Přesně tak a navíc už má pak jednu nohu a jednu ruku více unavenou, z toho pak vznikají problémy, jako "asymetrický sex" apod. >😁
Takže defacto co jsem říkal nahoře, své zákazníky si najde a působí hodnotněji. Jen s tím DSG... vešlo by se tam? A víš kolik si fauvé řekne za déesgé? Aby pak UP cenově neatakoval CéCé. >😁
Za to DSG chce VW u Pola 40 tisíc Kč, nebylo by to pro každého, ale ta možnost by byla dobrá. Jestli by se vešlo jistě nevím, ale spíš jo, tohle suché 7st. dsg není prostorově nijak zvlášť náročné na zástavbu.
Myslím, že pro vozejk velikosti Up!u by klidně mohl mít CVT. No jenže dalších 35 tisíc za DSG, to už opravdu posouvá cenu do nepříjemných výšek. I když kdo ví, jednoho dne se možná probudíme a přečteme si článek o Up! GTI, nebo dokonce Rxx.
Dnes už VW svá R nečísluje. 😉 Pokud jde o převodovku, také bych řekl, že hlavní problém bude cena. Tady by museli přijít s něčím levnějším a méně sofistikovaným, což se jim zřejmě nevyplatí. Ale jeden nikdy neví, jak říkáš.
Jsem si vzpomněl; říkalo se, že VW připravuje jednospojkového robota jako levnější alternativu k DSG. Takže je možné, že Up! a spol. dostanou tuhle převodovku.
delvan
no nevim ale za 230 tis koupim corsu 1.2 16V s vestavěným LPG z fabriky a budu mít mnohem komfortnější a hodnotnější auto (klima, el. okna s tlačítkem na okno spolujezdce i u řidiče, centrál na DO, plato se šňůrkama, atd.) a náklady asi 1,1kč/km...
Tady bych LPG moc nedoporučoval. Pokud někdo jezdí opravdu krátké trasy,třeba do 10 km a mezitím 3x někde zastaví (do obchodu,banka,atd.) tak to bude často startovat na benzín,navíc většina aut parkuje venku. A v takovém mrazu -10 trvá přepnutí třeba i 5 km ;-\ v mém autě je systém,který dokáže startovat přímo na LPG ovšem motor musí mít onu teplotu potřebnou k přepnutí na LPG. Nemám ještě zkušenost s tímto systémem LPG v zimě,ale co jsou poslední týden v noci ty teploty kolem 5 stupnů ,tak to trvá cca. 3km ...
no pokud se jedná o ***čky několik set metrů tak to snad je lepší dojít pěšky, já to mám do města cca 15 km, do globusu cca 10 km...
no právě a jestli z tech 10 až 15 km pojedu 2 až 5 km na benzín tak už ta úspora na LPG není takové terno ... Ale pořád lepší ,než jet celou cestu na benzín :-!
Pokud ma Opel fabricke LPG se vstrikovanim plynu v kapalne fazi (nevim, neznam), neni treba se o benzin vubec starat, protoze prepnuti je vlastne okamzite. To zpozdeni u prestaveb se vstrikem plynne faze je kvuli ohrati vody v reduktoru, aby se kapalny propan-butan mohl odparit (butan ma teplotu varu pokud me pamet nesali 5 stupnu celsia).
nevim přesně jaký mají systém, ale auto v tomto počasí přepíná na plyn při cestě z parkoviště před salonem do dílny, což je asi 100 m...nevím jak to bude fungovat v zimě
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na LPG sa ti standardne prepina dlhsie pri prvom starte, ked je studeny motor. To chvilku trva kym dosiahne tych zhruba 40C kym prepne. Dalsie prepnutia su uz velmi rychle, kedze motor je teply.
Okrem toho predpokladam, ze kazdy system ma moznost "nudzoveho" startovania priamo na LPG. Ja som to vyuzival na sekvencnom vstrekovani na mojej starej Felicii. Musel som podrzat tlacitko prepinania benzin/plyn a zapnut zapalovanie. System zapipal a startoval rovno na LPG. toto som vyuzival 9 mesiacov do roka a tie zvysne zimne 3 tiez ked to bol druhy start a motor bol teply.
Okrem toho predpokladam, ze kazdy system ma moznost "nudzoveho" startovania priamo na LPG. Ja som to vyuzival na sekvencnom vstrekovani na mojej starej Felicii. Musel som podrzat tlacitko prepinania benzin/plyn a zapnut zapalovanie. System zapipal a startoval rovno na LPG. toto som vyuzival 9 mesiacov do roka a tie zvysne zimne 3 tiez ked to bol druhy start a motor bol teply.
KANKUNEN
je jasným vítězem ve třídě Velorex, které se zúčastňují ještě kolíňaňi. Nějaké jízdní vlastnosti u auta pro důchodce a ženy co se bojí řídit jsou šuma fuk. Takové Twingo je úplně jinde a Polo je už vůz.
Ondris
Nedá mi to...
44 kW verze umí, cituji: "Udržet 160 km/h kopec nekopec", silnější VW se vyhrabe tak tak na tuto hodnotu?
Tak nevím, kdo lže, ale mám pocit, že pan Jungmann to nebude...
160 kopec nekopec neudrží ani Fabia BBY. No nic, za 280 tisíc si umím představit daleko lepší auto - Twingo 1.2 16V, fuchsiová, polepy, dělené sedačky, litá kola, jinak komplet výbava - 270 tisíc, navigaci si dokoupim, protáhnout za přístrojovkou 12 V je záležitost na dvě hodinky.
44 kW verze umí, cituji: "Udržet 160 km/h kopec nekopec", silnější VW se vyhrabe tak tak na tuto hodnotu?
Tak nevím, kdo lže, ale mám pocit, že pan Jungmann to nebude...
160 kopec nekopec neudrží ani Fabia BBY. No nic, za 280 tisíc si umím představit daleko lepší auto - Twingo 1.2 16V, fuchsiová, polepy, dělené sedačky, litá kola, jinak komplet výbava - 270 tisíc, navigaci si dokoupim, protáhnout za přístrojovkou 12 V je záležitost na dvě hodinky.
za 280 jsou luxusni jetiny vyssi stredni tridy, abych dal 280k za tohle auto z kindervajicka, tak to by me museli hodne dlouho mucit nejaci profici na lamani teroristu >😁
A tak já to celkem chápu, třeba pro exku byla veliká i krátká Fabia, mně pak po autoškole na Sobovi udělala nespočet zářezů. Teď má pokud vím Aygo a zatim dobrý, zvlášť když pracuje na Národce.
Jinak jsem pro tohle auto (alespoň podle marketingového oddělení koncernu) cílovka...a ke koupi se stavím úplně stejně jako Ty >😁 To tak, ještě by mě v tom někdo viděl >😒]
Jinak jsem pro tohle auto (alespoň podle marketingového oddělení koncernu) cílovka...a ke koupi se stavím úplně stejně jako Ty >😁 To tak, ještě by mě v tom někdo viděl >😒]
Mě by zase museli mučit abych koupil jetou vyšší střední za 280k. To bude asi kvalitka za ty prachy, kolik do toho vrazíš dál? Dalších 280 na opravy a abys to uživil?
Navíc lidi co přemýšlí o autech typu Up! to chcou do města a určitě by se jim tam chtělo šaškovat s pětimetrovou krávou.
Navíc lidi co přemýšlí o autech typu Up! to chcou do města a určitě by se jim tam chtělo šaškovat s pětimetrovou krávou.
Trefa, "za to bych měl tááááákhle velkou ojetinu" je tu hojně používaným argumentem. Jenže někdo (třeba já) už žádnou ojetinu nechce a když hledá auto do města a na pár kilometrů kolem, tak si nekoupí vyšší střední. A pokud se týká studu "Velkého řidiče", například v novém Twingu jsem se projížděl vysloveně s dobrým pocitem...To je jenom otázka náhledu.
mam takove auto a nesezralo me ani na servisu, ani na provozu, naopak luxusni drazsi auta jsou jiz odzacatku stavena na mnohem vetsi vydrz, a co je podstatne velka cast tech aut je bud majetkem spolecnosti, nebo lidi co nemaj potrebu setrit na servisu kdykoliv je potreba, takze ty auta dostavaj vpodstate idelani servis tak jak si zaslouzej
ale jsem rad ze mezi lidma koluje ono "sezere te na servisu a nakladech na provoz", aspon jou ty auta jako ojetiny nadherne levny 😄
ale jsem rad ze mezi lidma koluje ono "sezere te na servisu a nakladech na provoz", aspon jou ty auta jako ojetiny nadherne levny 😄
áá zase ojetina lepší jak malá funglovka.
To je jako kdybys trvdil....nekupuj si novou garsonku...tady máš za stejný prachy barák po cikánech.... :no:
To je jako kdybys trvdil....nekupuj si novou garsonku...tady máš za stejný prachy barák po cikánech.... :no:
Jo, to budou ty 16" kola, jinak by to jelo 170... kopec nekopec.
A já pořád čím to je, už jsem chtěl brát Fábinu do servisu... 😉
Ta to nedá ani na čtrnáckách, zato z kopce lízne 200.
Ta to nedá ani na čtrnáckách, zato z kopce lízne 200.
Kamarád má Fobii 2 před FL nejslabší 1.2 44kW...má ji od novoty a krásně si ji zajel..občas jí pěkně protáhnul a dneska dá město kolem šesti a půl..dálky skoro pod šest a maximálku na 162km/h . I v servisu se divili jak mu pěkně šlape..většinou tam mají mrtvice po důchodcích co to netočí.
Je zajímavý že proti UP! jsou kolíňata živější a snad i úspornější
Je zajímavý že proti UP! jsou kolíňata živější a snad i úspornější
No tak ja dam meste taky okolo 6,5l, pac prsote jedu na spotrebu, dobrzduji motorem, mimo mesta dalky i s dalnici za 5,6-6l, dle chute na dalnici a vykon je 2,5x vetsi 😉 Dalky s Jazzem za 4,5l, to mu rikam odpovidajici spotreba a ne pod 6 a pritom vykon skoro 2x vetsi 😉
Ale jinak to asi na Sade slape >😒]
Ale jinak to asi na Sade slape >😒]
:yes: Pan Vaverka občas válí. Tohle je legendární. Ač na tu úžasnou výhodu Roomstera - tzn. že je úzký >😒] to ještě nemá...
Jestli to neni tim, ze tyhle auta dosahuji maximalky na 4. rychlostni stupen (aspon podle navodu k obsluze) a 5-ka je jenom "udrzovaci".
44kw CitiGo tech 160km/h na rovine da, takze tohle tech 170 ject proste musi 😄
[odkaz]
[odkaz]
44kw CitiGo tech 160km/h na rovine da, takze tohle tech 170 ject proste musi 😄
[odkaz]
[odkaz]
Já jel s CitGo 44kW tachometrových 170, po rovné dálnici nějakých 20km v kuse... Reálných 160 je opravdu reálných 😄 Nevím teda,jak kopec-nekopec... Ono totiž není kopec,jako kopec >😁
matozippi
na moj vkus je ta cena sialena...
11310€ (prepocet kurzom) je neskutocne vela
za to sa da kupit 80kW kia rio edition1pro (rychly pohlad do cennika) alebo hociake ine auto...
11310€ (prepocet kurzom) je neskutocne vela
za to sa da kupit 80kW kia rio edition1pro (rychly pohlad do cennika) alebo hociake ine auto...
hlavně dát přes 280 tisíc za auto,u kterýho se nedá nastavit hlavová opěrka,za auto,který nemáá stahovací,ale vyklápěcí zadní okna,za auto co nemá ani takovou základní věc jako šnurky na zvedání krytu kufr mi přijde naprosto šílený!! Nehledně na ty lakovaný plechy v kufru a interiéru! už základní cena mi příjde přestřelená,ale tohle už je vrchol! a CitySafe ani tempomat to nezachrání! 😄
nečítal si "test"? veď je to štýlovka..😄."Červeně lakovaný plastový panel dělá s interiérem doslova zázraky: nezakrytá kovová konstrukce dveří najednou nevypadá tak hrozně, ba naopak. Vypadá stylově. Klasická ukázka pořekadla „z nouze ctnost“ v praxi" ...??! zaujímalo by ma či by pán redaktor tieto vyslovene faux pas záležitosti podobne hodnotil ak by sa jednalo o inú značku...auto pritom vôbec nevyzerá zle, videl som ho naživo a jazdne bude asi tiež OK, len ho netreba posúvať inde ako patrí a to medzi malé cenovo dostupné autá pre mladých či dôchodcov, aj ked v tomto prípade to konštatovanie ohľadom ceny príliš neplatí...
Z nouze ctnost je přece dost trefný popis... bez ohledu na značku.
Netřeba nic dodávat, díky.
..ale v akom pozitívnom kontexte je to konštatovanie "z nouze cnost"...opakujem, ak by auto inej značky nemalo pomaly koberec, sťahovacie okná, tapacírung asi by za "stylovku" označené nebolo..."stylová" je akurát cena, za ktorú môžeme kúpiť pomaly auto nižšej strednej od iného výrobcu...za vyše 10000 euro u nás dostatne 500ku na 16tkach s panoramatickým oknom a 100 konovým motorom ...ale to je v podstate jedno ..
A teď si představ, že existuje výrobce, původem z Mnichova, který se na lakování jak zavazadlového, tak motorového prostoru zcela vybodl a přesto se najdou tací, kteří jsou za tyto výtvory ochotni vypláznout sumu řádově pětkrát vyšší než za tento VW.
Taky to není auto pro Slováky >😁
Nic ve zlým...ale cílová skupina zákazníků je v Německu a na západ od nich.V říši už jich jezdí docela dost.Prostě je to Das Auto a ne nějaká unterŠkodofka.Takže si VW může nastavit cenu.I když se to vyrábí v BA..je to prostě jen kvůli ceně....makáte jim stejně precizně jako v Německu ale za třetinu nákladů >😁
Navíc mi UP! přijde hezčí v přední partii než Cígo.Svezl jsem se v něm právě v Říši a je to hezká hračka...ale tak pro německý vysokoškolský studentky ze střední vrstvy >😁
Nic ve zlým...ale cílová skupina zákazníků je v Německu a na západ od nich.V říši už jich jezdí docela dost.Prostě je to Das Auto a ne nějaká unterŠkodofka.Takže si VW může nastavit cenu.I když se to vyrábí v BA..je to prostě jen kvůli ceně....makáte jim stejně precizně jako v Německu ale za třetinu nákladů >😁
Navíc mi UP! přijde hezčí v přední partii než Cígo.Svezl jsem se v něm právě v Říši a je to hezká hračka...ale tak pro německý vysokoškolský studentky ze střední vrstvy >😁
Dovolim si tvrdit, ze ani bezny Nemec nevysoli za taketo nic auto 11310 EUR, hlavne, ak za tu cenu ma x lepsich o triedu vacsich aut, mrkni napr. akciu na Seat ibizu za 10000,-Eur s 60mesacnym leasingom a nulovym preplatenim, do mesta a bezne mestske jazdenie urcite lepsia volba
[odkaz]
[odkaz]
Praveze bezny Nemec si kupi ako 2. auto VW Up nez Ibizu.
Kedze UP je mensi, uzsi (specialne 3dv. verzia) a ma mensie naklady (servis, spotrebne diely, udrzba) a spotrebu.
Cize vyrazne vhodnejsi na mestske jazdenie.
Kedze UP je mensi, uzsi (specialne 3dv. verzia) a ma mensie naklady (servis, spotrebne diely, udrzba) a spotrebu.
Cize vyrazne vhodnejsi na mestske jazdenie.
Přemýšlel jsi někdy nad prodeji Smartu?
Chces porovnavat Smart so svojim image s VW UP a dokonca tam dat rovnitko?
Nepsal jsi o image, ale o tom, že za dané peníze máš větší a lepší auta.
a.... ved za tie peniaze mas lepsie aj vacsie nove auto ako UP, Ibizu som dal len namatkovo, UP pravdepodobne bude na tom ako Fox, cenovo prestrelene, ako 2auto do rodiny ani nahodou,
Zbytocne tahas do diskusie Smart ten ma inu "pridanu" hodnotu a image 😉
Zbytocne tahas do diskusie Smart ten ma inu "pridanu" hodnotu a image 😉
Jasně, zrovna ze Smartu si každý hned sedne na zadek. >😁
UP! v highlinu nemá o nic horší image než Smart, děláš z něho něco co vůbec není, jako by měl Smart málem logo Rollsu. 😉
UP! v highlinu nemá o nic horší image než Smart, děláš z něho něco co vůbec není, jako by měl Smart málem logo Rollsu. 😉
Jasně, tak nám něco pověz o image Smartu. Třeba také o kvalitě zpracování, hodnotě materiálů. Ty se snažíš o nějaké srovnání, já se jen ptal, jestli jsi někdy přemýšlel nad prodeji Smartu. Protože je to relativně hodně drahé malé auto. To je ta relevantnost. Za cenu Smartu také koupíš větší a lepší auta. Ale ty si asi opravdu myslíš, že si lidé kupují Smart kvůli jeho výjimečné image. >😁 Je to takové kapesní Ferrari, že jo. >😒]
:yes: >😒] (viz 19:42)
MT, ano za dane peniaze ako za UP mas uz na vyber lepsie a vacsie nove auto /doplnim aby neboli pochyby praktickejsie takmer po vsetkych strankach -prvotny moj odkaz.
Navyse CR, SR nie je centrom Galaxie, predaje Smartu u vas u nas su mozno mizere, tak sa kukni trosku na zapad ake blsky tu jazdia a ze je medzi nim dost aj tych Smartov. Mne je Smart ako taky ukradnuty, UP toboz- z toho sa len niektori budu snazit vyrobit nadauto, jeho ceno ospravedlnit ako vyhru v Lotto, takze zhrnute z tychto blsiek modlu nemam.
Je pekne, ze ty si myslis, ze ja si myslim ale pisem ti, ze zle si myslis 😄 , lepsie povedane nemysli za druhych 😉
Navyse CR, SR nie je centrom Galaxie, predaje Smartu u vas u nas su mozno mizere, tak sa kukni trosku na zapad ake blsky tu jazdia a ze je medzi nim dost aj tych Smartov. Mne je Smart ako taky ukradnuty, UP toboz- z toho sa len niektori budu snazit vyrobit nadauto, jeho ceno ospravedlnit ako vyhru v Lotto, takze zhrnute z tychto blsiek modlu nemam.
Je pekne, ze ty si myslis, ze ja si myslim ale pisem ti, ze zle si myslis 😄 , lepsie povedane nemysli za druhych 😉
Nikde jsem nepsal, že mluvím o ČR. Když už jsi to načal, myslel jsem spíš na Německo a evropský trh (myšleno EFTA) jako takový. Ať už protože v ČR dohromady za rok strávím pár týdnů, nebo protože pro Up! nemá být ČR hlavní trh, tam má být tahounem hlavně Citigo. Ty jsi prostě použil určitou logiku (za dané peníze existuje větší a lepší => nemá smysl ho kupovat) a já kontroval otázkou, jestli jsi někdy přemýšlel nad prodeji Smartu. Mně vůbec nejde o Up!, jde o tu zvrácenou logiku, kterou argumentuješ.
ja by som taky optimista nebol... podla info z tunajsich fabrik, VW vyrazne znizil objednavky dielov na UP tak neviem neviem ci ten predaj je az taky ako predpokladali/dufali
inak o kvalite nepochybujem, len cena mi pride premrstena
inak o kvalite nepochybujem, len cena mi pride premrstena
KubikCv
Konečně článek pro pobavení 😄
Spotřeba 4l by u takového prcka měla být samozřejmost...ale odečítat průměrnou z pal PC to je tak pro blesk...ne pro auto.cz ( i když...není se čemu divit...když je to jedna firma)
O to víc zabolí,že to určitě nejeli s plným autem.Takže naložený Up spolyká stejně tolik co starý dobrý TDi v kombíkový vochcávce,která toho uveze mnohem víc a má i lepší dynamiku.
Nedá mi to srovnat s mým Waranem...motor VW 1.3 43kW pouze 4rychlostní převodovka,plně pětimístný,kufr 550 litrů. S plným kufrem rychlostmi kolem 95km/h (GPS) a použitím LED denního svícení jsem se dostal na 5.8 - je to rozdíl 21let...300 ccm a jednoho válce,navíc karburátorový motor.
Kdysi jsem se na 5l/100km dostal i s Fávem 135BMM 40kW. Jde to i bez ukazatelů přeřazení a startstop.
Spotřeba 4l by u takového prcka měla být samozřejmost...ale odečítat průměrnou z pal PC to je tak pro blesk...ne pro auto.cz ( i když...není se čemu divit...když je to jedna firma)
O to víc zabolí,že to určitě nejeli s plným autem.Takže naložený Up spolyká stejně tolik co starý dobrý TDi v kombíkový vochcávce,která toho uveze mnohem víc a má i lepší dynamiku.
Nedá mi to srovnat s mým Waranem...motor VW 1.3 43kW pouze 4rychlostní převodovka,plně pětimístný,kufr 550 litrů. S plným kufrem rychlostmi kolem 95km/h (GPS) a použitím LED denního svícení jsem se dostal na 5.8 - je to rozdíl 21let...300 ccm a jednoho válce,navíc karburátorový motor.
Kdysi jsem se na 5l/100km dostal i s Fávem 135BMM 40kW. Jde to i bez ukazatelů přeřazení a startstop.
Kdyz vezmu v uvahu, jak uz tady nekdo uvadel ze mu tohle auto bralo merenim pres nadrz o 1,5l vice, tak jsme na spotrebe mimo mesto na 5-5,5l, coz zvlada Jazz(auto o 2tridy jinde, dle kufru 340l a prostornosti pro posadku shodnou s auty nizsi stredni) vykonem 73kW s prstem v nose. Se starsim Jazzem jsem jezdil do Vidne za 4,6l a to jsem to meril pres nadrz a u palubaku se se pred prijezdem na pumpu prehoupla hodnota na 4,6l a po namereni pres nadrz to bylo 4,61l 😉
vyjímečně přesnej palubák :yes:
Já měřím vždycky od plna do plna.Akorát hned za mojí pumpou je kruháč,tak nevím kolik vycintám když po něm jedu hned z pumpy >😁
Já měřím vždycky od plna do plna.Akorát hned za mojí pumpou je kruháč,tak nevím kolik vycintám když po něm jedu hned z pumpy >😁
Pravda je ze i druhy Jazzik z roku 2009 ma stejne presnekj palubak jako ten z roku 2006. Civic z 2010 je uz na tom hure, 0,2-0,4 pres jednotlive nadrze. Po tech prvnich 10000km jsem dosel k zaveru 0,3l a uctenky a nafoceny palubak s km uz jsem pak neprepocital.
No jo, ale to je disksuní Honda kde nic není nemožné... >😁
No tak ja vim ze by sis ji chtel trochu privlastnit, ale bohuzel neni diskuzni je moje druha 😉
Jedna se o motor 1,2 s 57kW a dvema svickami na valec pro lepsi zapalovani a nizsi spotrebu, takze tech 4,6 proste udelala, ale byla prazdna. Udelala je tam i zpatky. Foto palubaku nemam, ale muzu Ti nabidnout foto palubaku ze Civica 1,8, 103kW, po vymene oleje a vzduchoveho filtru, urcite budes spokojen. Palubak promeruje 0,3l, mereno pres nadrz na prvnich 10000km 😉 Cesta 55km Z mesta A 395m n.v. do mesta B 381, takze po rovine.
[odkaz]
Jedna se o motor 1,2 s 57kW a dvema svickami na valec pro lepsi zapalovani a nizsi spotrebu, takze tech 4,6 proste udelala, ale byla prazdna. Udelala je tam i zpatky. Foto palubaku nemam, ale muzu Ti nabidnout foto palubaku ze Civica 1,8, 103kW, po vymene oleje a vzduchoveho filtru, urcite budes spokojen. Palubak promeruje 0,3l, mereno pres nadrz na prvnich 10000km 😉 Cesta 55km Z mesta A 395m n.v. do mesta B 381, takze po rovine.
[odkaz]
mozgog
Byl jsem hodně zklamaný a zaskočený, že tady už dva dny nebyl žádný článek o Rapidu, skoro jakoby pisálkové zapomněli kdo je živí. Ale teď jsem pochopil, bylo potřeba udělat místo pro tenhle technický a designový meganářez budoucnosti ze stáje VW.
Tahle UP-paráda je dnes to nejlepší pro každého mladého kluka či slečnu s vysvědčením v kapse. S úvěrem od Škofinu bude tohle "dělo" za necelých čtyřista (tisíc) a to se vyplatí, my takovéhle šance neměli.
Tahle UP-paráda je dnes to nejlepší pro každého mladého kluka či slečnu s vysvědčením v kapse. S úvěrem od Škofinu bude tohle "dělo" za necelých čtyřista (tisíc) a to se vyplatí, my takovéhle šance neměli.
U auta do města, jak je mimochodem všude zdůrazňováno, má tempomat opravdu velký smysl >😁 a "sportovní naturel" s 55 kW to je něco, co jsem dlouho neslyšel a ani neuslyším. >😁
ale hlavně ty vyklápěčky fzákladu !!! >😁
Nagano
City Safety zajímavá to věc...nicméně by to chtělo ještě i test třeba v 30km/h a 50km/h. Jet na jedničku bez plynu je něco jiného než rychlost 30km/h. Zajímala by mě v té vyšší rychlosti reakční doba systému...
Do 30 to funguje ihned, stojí na fleku. V 50 už to nefunguje vůbec a systém to ani nevyhodnocuje, ani nebrzdí.
zino
A to video ste točili mobilom? 8-s
Ano
to ani v redakci nemáte alespoň obyčejnější "kamerku"?
Při vší úctě,kdejaký autoblogger natočí kvalitnější video.
Vysvětlení typu - je to jen momentka pro ilustraci neberu >😁
Při vší úctě,kdejaký autoblogger natočí kvalitnější video.
Vysvětlení typu - je to jen momentka pro ilustraci neberu >😁
Je to jen momentka pro ilustraci >😁
to bylo zákeřné >😁
ne, tak vážně: tahat s sebou kameru s kameramanem nebudeme, nějaká videa děláme (zatím poslední je 640d Gran Coupe), ale na obsluhu profesionální kamery si jako redaktoři rozhodně netroufáme. Takhle jsme to natočili "mimochodem" při focení aut na mobil, pak jsem to sestřihnul a bylo hotovo. Je to myšleno vysloveně jako doplněk, ale máte pravdu, že technická kvalita videa není nejlepší. Mimochodem, takto vypadá podobná "rychlovka" ale na kvalitnější mobil s jablíčkem: [odkaz]
stačí běžná ruční kamerka....ta je lepší nejen ve kvalitě záznamu,ale hlavně optice a barevnému podání.Nebo mi na acz prostě jen chybí staré dobré videorecenze 😄
teď vážně >😁 ten city safety zabrzí i s kvaltem,to znamená že motor zhasne? Nebo je tam nějak ovládaná spojka?
Ano, mělo by. Já jsem byl k autu ohleduplnější, na druhou stranu je vidět, že funguje i na neutrál (ostatně, proč by nefungoval).
docela by mě teda zajímalo jak je to ovládání spojky řešený.Pokud by to se zařazenou rychlostí zhasnulo motor,tak je to typicky v popojíždějící koloně docela nanic
City Safety není adaptivní tempomat. Pokud zabrání nehodě, tak je zhasnutí motoru malá daň. Tyhle systémy berou v potaz rychlost, takže dokud dodržíš bezpečný odestup, tak se nic neděje. A i kdyby zareagoval, protože jsi to přepískl, vždy to můžeš sám zachránit.
S CS nemám zkušenost, ale u Volva motor zhasne. Prioritou je zabránit nehodě. Nepředpokládám, že by to tu bylo jinak. Ostatně mám pocit, že staré ACZ tu video s XC60 a krabicemi mělo. Ale možná si to pletu s autosalonem. Už je to nějaký ten pátek.
lukas13
V první řadě pane Jungmanne děkuji za pěkný test. Vše podstatné bylo řečeno, vše srozumitelně popsáno. Vaše testy považuji dlouhodobě za to nejlepší co na ACZ máme. Choďte za námi z AF častěji 😉
Velmi, ale velmi jsem se těšil na test Upu! a doufal jsem, že testérem budete právě Vy. Snad konečně nyní rozsekneme onen gordický uzel. Dne 9.2.2012 vyšel Váš test Renaultu Twingo 1,2. Podobně vybavené, za podobnou cenu jako dnes testovaný Up! . Tehdy jste v závěru testu Twingo korunoval na krále A segmentu, ale zdůraznil jste že jste ještě nejel novou Pandu a právě Up! (Citogo ano). Toto tvrzení jste potvrdil i v diskuzi pod testem Twinga.
Takže já se nyní po půlroce ptám - je Twingo dle vašeho subjektivního dojmu stále králem A segmentu, nebo ho někdo z dvojice Up!/Panda překonal? 😉
Velmi, ale velmi jsem se těšil na test Upu! a doufal jsem, že testérem budete právě Vy. Snad konečně nyní rozsekneme onen gordický uzel. Dne 9.2.2012 vyšel Váš test Renaultu Twingo 1,2. Podobně vybavené, za podobnou cenu jako dnes testovaný Up! . Tehdy jste v závěru testu Twingo korunoval na krále A segmentu, ale zdůraznil jste že jste ještě nejel novou Pandu a právě Up! (Citogo ano). Toto tvrzení jste potvrdil i v diskuzi pod testem Twinga.
Takže já se nyní po půlroce ptám - je Twingo dle vašeho subjektivního dojmu stále králem A segmentu, nebo ho někdo z dvojice Up!/Panda překonal? 😉
Děkuji, teď to ale bude spíše naopak, protože jsem dostal správu Autofunu v redakci na starosti 😄 , každopádně z ACZ rozhodně nezmizím.
Tak, k těm minisokům. Už jsem jel se všemi a jsem o to víc zmaten. Všichni tři jsou velmi dobří. Můj soukromý pohled je takový, že Pandu bych nechal na třetím místě, a o jednom z dvojice Up!/Twingo bych musel přemýšlet s ceníkem v ruce. O něco sympatičtější mi je francouzský vůz, nicméně Up! boduje chytrým navigonem (to Lucembursko mu odpouštím) i podle mého i ergonomičtěji dotaženějším interiérem. Teď od stolu říkám Twingo, ale budu muset navrhnout srovnávací test 😉
Tak, k těm minisokům. Už jsem jel se všemi a jsem o to víc zmaten. Všichni tři jsou velmi dobří. Můj soukromý pohled je takový, že Pandu bych nechal na třetím místě, a o jednom z dvojice Up!/Twingo bych musel přemýšlet s ceníkem v ruce. O něco sympatičtější mi je francouzský vůz, nicméně Up! boduje chytrým navigonem (to Lucembursko mu odpouštím) i podle mého i ergonomičtěji dotaženějším interiérem. Teď od stolu říkám Twingo, ale budu muset navrhnout srovnávací test 😉
Já autorovi testu taktéž děkuji, nicméně jsem nepochopil, jak může kryt kufru - tedy papundeklové víko uvnitř zůstat po zavření v HORIZONTÁLNÍ (= vodorovné, rovnoběžné s povrchem země) poloze 😲 Předpokládám, že v ten kufr někdo předtím použil, takže víko zvedl 😉
Boha jeho, jetsli to tam je, tak je to samozřejmě VERTIKÁLNÍ konina >😁 Děkuji, jdu to opravit.
Gratulace k povýšení! 😉
Děkuji za odpověď bez vytáček. Na srovnávačku bych se velmi těšil.
Je fakt, že Twingo limituje absence 5 dveřové verze. Sám jsem několik let jezdil třídvéřovým vozem (větší než A segment) a pokud člověk jezdí po velkém městě, je to peklo...
Vychytávky Up!u a Citigo v podobě úžasného ovládání oken či nezakrytých plechů v zavazadelníku (v interiéru mi tento prvek nevadí, naopak se mi vždy líbil) tento handicap Twinga lehce dohánějí.
Takže u mě by nakonec vyhrála ta Panda.
Ps.: Za cenu +/- 280tis. máme velmi slušně vybavenou F500 Color Therapy (Pop je za ceníkových 260!!!). A v tu chvíli se mohou jít dražší verze Up!u i Twinga "bodnout". Na to nemají.
Děkuji za odpověď bez vytáček. Na srovnávačku bych se velmi těšil.
Je fakt, že Twingo limituje absence 5 dveřové verze. Sám jsem několik let jezdil třídvéřovým vozem (větší než A segment) a pokud člověk jezdí po velkém městě, je to peklo...
Vychytávky Up!u a Citigo v podobě úžasného ovládání oken či nezakrytých plechů v zavazadelníku (v interiéru mi tento prvek nevadí, naopak se mi vždy líbil) tento handicap Twinga lehce dohánějí.
Takže u mě by nakonec vyhrála ta Panda.
Ps.: Za cenu +/- 280tis. máme velmi slušně vybavenou F500 Color Therapy (Pop je za ceníkových 260!!!). A v tu chvíli se mohou jít dražší verze Up!u i Twinga "bodnout". Na to nemají.
Ad P.S., jsou taky lidi, kterým rertrodesign F500 absolutně nic neříká (např. moje žena) a pak jsou taky lidi, pro které je velikost interiéru u takto malého vozu velmi podstatná (např. já) , takže to co píšeš o F500 vs Up!, Twingo apod., rozhodně neplatí nijak obecně.
Nepopírám právo kohokoli mít vlastní názor na to či ono auto. Nicméně se domnívám, že výrazná většina by okamžitě sáhla po té pětistovce. Většina žen rozhodně, neznám ženu, které by se to auto nelíbilo...
Já zrovna pár takových znám..., myslet si, že zrovna F500 je typický dámský autosen může být poměrně krátkozraké, řekl bych, že se reálně líbí spíš mužům (jako dámský vůz), než samotným ženám. 😉
Opakuji - tvrdím, že většina by bez rozmýšlení volila tu F500. To, že jsou dámy, které retro neoslovuje mi je jasné.
Např. V Německu, co vím já, je to sen skoro každé slečny ve věku 20-30 let. Znám i několik (velmi spokojených) majitelek.
Např. V Německu, co vím já, je to sen skoro každé slečny ve věku 20-30 let. Znám i několik (velmi spokojených) majitelek.
OK, jen pokud by to "skoro každé" byla skutečnost, vypadaly by prodeje F500 v (nejen v Německu) ještě trochu jinak. 😉
Jenže F500 je opravdu drahé auto. I v tom německu si někdo s platovým mediánem (v přepočtu cca 35-40tis. čistého) sakra rozmyslí, zda raději za ty peníze nejít do něčeho praktičtějšího. Ale stejně - F500 se v evropě prodá +/- stejně jako Fabií. A to je sakra úspěch, ne?
A to, že F500 rozhodně není auto vhodné pro náš trh na tom nic nemění. 😉
A to, že F500 rozhodně není auto vhodné pro náš trh na tom nic nemění. 😉
Řekl bych, že výhodou pětistovky je relativně příznivá cena. Malé stylovky se dokáží pěkně prodražit. Mámě se také líbila, ale porazil ji Mini i A1. Pro pětistovku hovořily hlavně menší rozměry.
Pokud se na cenu F500 díváš v rámci srovnání se stylovou prémií Audi a BMW, pak ano, cena F500 je relativně příznivá. Ještě nedávno byl základ Pop za 300 tis., tzn. Mini startovalo na ceně o 25% vyšší.
Ale jinak prostě F500 dost drahá je, třeba právě z pohledu té mladé německé slečny ze středostavovské rodiny. Z pohledu mladé slečny z české středostavovské rodiny je pak F500 takřka nedosažitelným snem, neb za podobnou cenu má tato rodina své hlavní a jediné rodinné auto.
Ale jinak prostě F500 dost drahá je, třeba právě z pohledu té mladé německé slečny ze středostavovské rodiny. Z pohledu mladé slečny z české středostavovské rodiny je pak F500 takřka nedosažitelným snem, neb za podobnou cenu má tato rodina své hlavní a jediné rodinné auto.
Ano, beru to v tomhle kontextu. Podle mne pro typickou ženu-zákaznici bude styl hrát důležitou roli. Takže z aut nad pětistovkou má smysl uvažovat jen ta, která by ji dokázala oslovit. Z těch roztomilých, pěkných autíček patří mezi ta nejlevnější. Jak jsi řekl, pětistovka je i pro německou slečinku celkem drahou záležitostí, takže o Minim jen těžko může být řeč. V tom vidím výhodu.
Pokud jde o ty sny, tak je důležité, jak jsou reálné. Moje bývalá spolužačka dlouhou dobu snila exkluzivně o Murciélagu. Neříkám, že by se nespokojila s pětistovkou, ale skutečný sen je někde jinde.
Pokud jde o ty sny, tak je důležité, jak jsou reálné. Moje bývalá spolužačka dlouhou dobu snila exkluzivně o Murciélagu. Neříkám, že by se nespokojila s pětistovkou, ale skutečný sen je někde jinde.
Kdybych dal své ženě vybrat z F500, MINI a A1, tak nejdřív vypadne F500 pak MINI a nakonec i A1, kterou vytlačí nová A3 za podobné prachy. 😉
U nás to bylo naprosto stejné. F500 je roztomilá, ale Mini jí rozdupalo a to si pak podala A1. Dnes by ji porazila nová A3, ale... mámě jde hodně o rozměry, takže není zase tak jistá věc, že by si ji skutečně vybrala, byť by byla lepší. A za podobné peníze.
Mé ženě jde také o rozměry, ale ona naopak nemá ráda (kromě toho retra) hodně malá auta, takže ta A3 by ji sedla i velikostí.
Pokud teď jezdí Golfem s tím, že Polo je velmi povedené, tak to dává smysl. A1 nahradila Yarise, takže opět podobná velikost. Jen je zvláštní, že bys vyměnil třídveřový Golf za Sportback. 😄 Mně se Sportback současné generace líbí, ale znám tvůj názor na tři vs. pět dveří u kompaktů.
Já bych rozhodně 5dv. kompakt nechtěl, to by musela být A3 jen pro ni, osobně si nedovedu představit, že bych (při své výšce) jezdil 5dv. kompakt s těmi strašně krátkými předními dveřmi... 😄
A navíc zatím žádná A3 nebyla za podobné peníze celkově tak dobré auto, jako Golf GTI (myslím jeho pátou a šestou g.).
A navíc zatím žádná A3 nebyla za podobné peníze celkově tak dobré auto, jako Golf GTI (myslím jeho pátou a šestou g.).
Kdybych dal své ženě vybrat z F500, MINI a A1, tak si vybere to zelený. >😁 Ale moje žena má jiné přednosti než vkus na auta a jejich znalost. Ostatně, já asi taky. Aspoň podle Ronaulta. 😉 >😒]
Myslíš Ronaulta, jako toho profláklého auto fajnšmekra... >😁
Asi moc nechybělo a měl si místo Mondea Lagunu... >😒]
P.S. Máš SZ
Asi moc nechybělo a měl si místo Mondea Lagunu... >😒]
P.S. Máš SZ
Ron má dostatek soudnosti, aby mi nevnucoval francouzskou produkci. Hlavně to neměl být "ochromovanej" Passat. Na "ochromovaný" Mondeo nejspíš zapoměl... >😒]
lukas13
Za cenu testovaného vozu mám F500 Color Therapy (na verzi Pop ušetřím 25 tis.) se čtyřválcem 1,2 51 kW. TO je stylovka. Pardon, ale v tomto světle je jakýkoli Up!, ale i třeba Twingo či Panda, v ceně nad řekněme 240tis. velmi hloupá koupě. Zkuste navrhnout své ženě či přítelkyni, že by za stejné peníze mohla mít F500, ale bude Up!, neb je lepší. A naučte se vařit, v blízké budoucnosti to budete potřebovat >😒]
Může být, ale jak psal WL výše, ne každému je Pětistovka po chuti. Takže bych nákup Twinga nebo Up!u v tebou zmíněné cenové relaci za hloupost neoznačoval. Prostě, lidé jsou různí.
JaMM
Za tie peniaze si nič iné vo VW ani nezaslúžia.
a si predstav ze ono tie predrazene nudne krabice maju v eu uspech...... ludia su na hlavu , normalny clovek si toto nemoze kupit 😉 pri vsetkej ucte ....... ludia su uz zblbnuti......
A proč jako? Na každodenní ježdění po městě místo mastné tyče naprosto ideál. Malé provozní náklady taky neokecáš a právě o tomhle tihle prcci jsou.
Opravdu miluji všechny chytráky, kteří smýšlí v rovině čím víc m3, tím víc auto 8-s
Opravdu miluji všechny chytráky, kteří smýšlí v rovině čím víc m3, tím víc auto 8-s
Treba vysadit Rohypnol a detoxikovat. Pisem vysokej cene a co za to! Keby som ti tie prachy dal na drevo, tak by som chcel vidiet, ci si kupis Up alebo nieco ine?
naprosto jsi nepochopil. Tady nejde o mě. Já využiju zcela jiný druh vozu. Ale bydlet v Praze/Brně/Ostravě apod. někde na sídlišti a ***t se po centru - klidně bych sáhl po Up! A nemusí být nutně za 270, to už je jen o výbavě, kterou chceš, či o stylu.
máš pravdu. Nic jiného než úspěch si nezasloužil >😒] :yes: A jak je vidno, přišel viděl, zvítězil. Kolínká trojka vyšlapala cestičku a pak zaspala na vavřínech...
Kasprik
Za stejnou cenu jasná záležitost. :yes:
Nákupná cena nič nerieši, ňou to iba začína, rozhodne nekončí.
Nějak nechápu tvůj příspěvek. Jinak jestli myslíš spolehlivost a náklady na opravu tak VW asi taky není přeborníkem ve spolehlivosti že.
???
Ak si chcem kupit male druhe auto na behanie po meste, tak urcite nekupim auto o hodne vacsie. C4 skor kupi niekto, kto hlada univerzalne auto, UP je mestske supermini.
Cena je vysoka, ale auto zjavne nie je urcene pre financne slabsich zaujemcov.
To si uz mohol tresnut perlu, ze v Dacia Logan MCV ma za tu cenu viacej miesta.
Ak si chcem kupit male druhe auto na behanie po meste, tak urcite nekupim auto o hodne vacsie. C4 skor kupi niekto, kto hlada univerzalne auto, UP je mestske supermini.
Cena je vysoka, ale auto zjavne nie je urcene pre financne slabsich zaujemcov.
To si uz mohol tresnut perlu, ze v Dacia Logan MCV ma za tu cenu viacej miesta.
esenbe
No koukal jsem a mají za tyhle peníze akci na Fiat 500 v nějaké lepší výbavě. Pětistofka je hlavně miniauto, které vám dá takový trošku jiný pocit. Když jedete v RR po venkově chováte se jako aristokrat a vezmete si na to sako, když v 25 let starém US pick upu po lese chováte se jako dřevorubec a vezmete si flanelku, když v tomhle fiátku po městě chováte se jako nějakej macho ital se slunečníma brýlema. Ruku ven, v rádiu nějakou muziku na hlas, pískáte na holky a troubíte při každé příležitosti a cítíte skoro i tu vůni mořského vzduchu ... vážně. UP! je asi fajn, ale v jeho bráškovi citigo jsem se i o víkendu cítil, že jedu do práce 😒
P.S. Pravdivá historka ... teda až na ten RR
P.S. Pravdivá historka ... teda až na ten RR
Zkusil jsem si obojí...5kilo má svoje kouzlo..ale co se vnitřního prostoru týče je na tom líp UP...hlavně vepředu mě do kolene tlačila trčící řadička z palubky..nešvar z Pandy 😒 u VW je stylovka až Brouk
pravda,ale u vw za stylovku budeš muset přitlačit,zatímco fiátek 500 i když bude holota bude pořád dobrá stylovka.
Bristol
Citigo a Up jsem viděl naživo relativně často(Up hlavně v německých městech kam často služebně jezdím) a čím častěji tyto vozy potkávám, tím jsou mi vzhledově méně sympatické. Když už bych to měl porovnat tak lépe a hodnotněji asi vypadá Up...jenže ten už prostě brousí dávno do cenové kategorie vozů segmentu B a přitom trpí klasickými neduhy segmentu A(malý motor, relativně slabá výbava, plechový vnitřek atd..) a troufám si tvrdit že na českém trhu bude up hrát z cela jistě podobnou roli jako kdysi lupo: malý a předražený vůz, který si koupí jen ti, kteří z různých důvodů nebudou chtít twingo, picanto nebo citigo...a těch zcela zřejmě moc nebude...
BruceWayne
je hezčí něž Citigo, ale za 300tis??? Zrovna nedávno mi říkala dceruška, že by chtěla auto. Nu dobrá ty moje nezbednice tady máš Up >😁 Její odpověď snad nebudu moc rozepisovat, ale auto podobné mastné tyči-mhd určitě nechce. Nedivím se >😁 Nedostane nové, ale mírně jeté, větší, bezpečnější a za podstatně méně peněz. Na spotřebu 3,5l/100km si nehraju a jestli bude 6l či 7l, no a??? 😉 Hlavně to pojede více než 100m/60s. >😁
Pekelná Micinka
V téhle kategorii u mě jasně vede AM Cygnet. Dostaneš k němu DB9 zdarma, takže to je jasnej kauf. Cygnet pak parkuješ napříč před garáží, aby ti devítku nikdo přes noc nemohl hned tak odvézt. Nebo ho můžeš půjčit manželce na takový to ježdění po nesmyslech, když to někde sedře, škoda to neni.
Škoda (Citigo) převlečená Toyota opravdu není, v tom máš určitě pravdu... >😒]
Za to k Up!u nedostaneš ani "papu"... 😲 >😁
Za to k Up!u nedostaneš ani "papu"... 😲 >😁
Já myslel škoda, jako materiální újma. K Up!u nedostaneš DSG >😁 Ale za to za Mii, to ještě zaplatíš ty dvě sušenky a turka. Jaký to asi je, pracovat v Seatu, bába svačinářka ti to spočítá... >😒] [odkaz]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
NUMI
tohle jedině zadara...... na okamžitý prodej a koupení opravdového bezpečného hodnotnějšího auta....
Magnetofon
Je to nechutne a predrazene na to, ze sa to vyraba v Bratislave.
Ovela lepsim riesenim je kombik Renault Clio Grandtour 75 k motor, dobra vybava, klima, secko len za spolu 9000 € v akcii.
Alebo ked chcem stylovku tak si kupim novu Fiat Pandu 2012.
Ovela lepsim riesenim je kombik Renault Clio Grandtour 75 k motor, dobra vybava, klima, secko len za spolu 9000 € v akcii.
Alebo ked chcem stylovku tak si kupim novu Fiat Pandu 2012.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Makovnik
"Široké auto s královským prostorem pro přední cestující ...."
To leda tak v bujnych snoch alebo pre postavy do 170cm.
Vpredu nie je o nic viac miesta nez v ktoromkolvek inom aute. Dvere su pomerne dost natlacene na lavu ruku a na prave koleno je to lepsi standard Das auto koncernu (kde je zvyk kolena utlacat).
Ak je saltrpaka zhodna s Citigo, taktiez ziadna slava. Na vystavenom modeli s 8km najazdenymi zapadla 1ka na druhy pokus. Ostatne stupne tiez semtam rozmyslali, ci pojdu ihned alebo chvilu pockaju.
To leda tak v bujnych snoch alebo pre postavy do 170cm.
Vpredu nie je o nic viac miesta nez v ktoromkolvek inom aute. Dvere su pomerne dost natlacene na lavu ruku a na prave koleno je to lepsi standard Das auto koncernu (kde je zvyk kolena utlacat).
Ak je saltrpaka zhodna s Citigo, taktiez ziadna slava. Na vystavenom modeli s 8km najazdenymi zapadla 1ka na druhy pokus. Ostatne stupne tiez semtam rozmyslali, ci pojdu ihned alebo chvilu pockaju.
qwert88
myslím,že tyto mini auta nebudou mít u nás moc úspěch,to je tak do velkých měst,kde jsou problémy s parkováním.U nás si raději každej koupí něco většího a když nebude mít zrovna na nový koupí předváděčku :-!
avatas
Človíček ve videu pobavil celou naši rodinu slovním projevem.Škoda, na Barboru Tachecí
mu schází jem jeden bod ! >😒]
P.S.: Hned ráno jde naše familie koupit ten sqělý a levně vybavený vůz !
mu schází jem jeden bod ! >😒]
P.S.: Hned ráno jde naše familie koupit ten sqělý a levně vybavený vůz !
Neviem co to je za spikra, ale frazoval asi tak, ako DJ s LP-ckom. Keby mal Up pri jazde zadrhavat tak, ako ten clovicek, tak by skoncil hned v prvej zakrute.
DidierA
...takže když Favorit (a to jen základní L verze) neměl zakrytý celý dveře tapecírunkem, tak se řvalo, že je to auto na hov.., ale když to tak nemá "nové" VW, tak je to stylovka? Hmm >😁 Nepřijde mi to jako špatný auto, CityGo se mi líbí, ale cenově je to trošku moc vysoko. Navíc dneska jsem jel po směru slunka v půl osmý ráno, chtěl bych vidět borce, kterej by v tom řídil tohle. To by mu ten lesklej plast asi moc dobře na oči neudělal...